femtonde november (kväll)

jag, mamma och min bror satt precis i vardagsrummet och diskuterade lite om pappas femtioårsfest. tydligen ska inga barn komma, förutom jag då och min bror och vi ska även typ hjälpa till med lite småsaker. det är väl okej liksom, men sedan föreslår min mamma att jag ska hålla tal. asså, förlåt så himla mycket pappa men jag kan bara inte hålla tal inför typ 60 personer. finns inte på världskartan. jag kan knappt prata inför klassen utan att rodna och då förväntar hon sig talet? nej, jag blir lite smånervös bara av tänka på det. jag kan göra något annat men bara jag slipper att hålla ett tal.

haha, kom och tänka på att det faktiskt inte är sådär överdrivet långt kvar till nyår och i år ska jag fan ha en fin klänning på mig. kul att jag tänker på det redan nu, plus att jag måste fixa klänning till pappas fest också. mycket klänningar här asså! hittade en som jag blev lite småkär i, och om jag är smart kan jag ha den på pappas fest också haha. så noga är det inte här. gymnasiemässan hela dagen imorgon förresten, ska bli skönt och sen är det helg också, ännu bättre. får se vad det blir av denna helg!

langar dagens låt, three doors down - let me go



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback