tjugosjunde oktober

tillsist så blev fredagskvällen lyckad iaf, vilket var något tveksamt i början. vi var sega hemma hos linnea och det kändes som om tiden bara rann iväg. sedan bestämde vi oss för att åka iväg och det visade sig vara riktigt roligt. synd bara att vissa kvällar slutar förtidigt ibland, det är lite retsamt. hade varit kul om kvällen varit längre, menmen!
    jag vaknade upp hos linnea vid halv 2 tiden och just nu är hon och kollar på en lägenhet så jag och kim är ensamma i hennes lägenhet, men hon borde komma tillbaka vilken sekund som helst.

för övrigt har jag inga planer för dagen, ska hem och äta middag med familjen och sen ska jag förmodligen ut någonstans. det kommer bli najs, iaf med den här starten på höstlovet. förresten blev alla bilder jag tog dåliga, men inget man kan göra åt, skyller på skitmobilen! nej nu ska jag kolla på tv med kimpan.
pöööööööööööööööösss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback