'cause you don't see me like i wish you would

jaha. så var årets "största" dag över. eller kväll snarare. den började grymt, segade ganska rejält i mitten och slutade helt okej. jag var ganska sur mellan elva och halv ett vilket jag också fick höra några gånger haha. men jag fick iallafall min nyårskyss och jag träffade gamla kompisar, inte så många randoms. mådde inte så bra när vi trillade in vid halv tre men det löste sig med några alvedon och ett glas oboy. jag och oskar vaknade klockan tre och bokade biljetter till twilight men vi är ju inte dom snabbaste på denna planet så vi hann inte hämta ut biljetterna. jag har med största säkerhet dom skönaste skavsåren av mina nya stövlar. för att vara lite specifik så hänger det skinnslamsor på båda mina hälar som mamma förbjöd mig klippa bort. nu ska jag snart kolla på vicky cristina barcelona. jag skulle åkt till stan och fikat men jag kan ju inte gå i varken stövlarna eller conversen och det är ju dom enda skorna jag äger förtillfället. och ja så illa är det. jag rökte även för sista gången i mitt liv igår. nu jävlar. jag kommer aldrig lyckas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback