natten vi kysste all skit vi gått igenom här adjö

idag har jag varit effektiv. ja, hör och häpna, jag, anna julia trost, har hunnit med mer än skola, hem, plugga, sova idag. min dag var mer som: skola, hälsa på mamma, hem till oskar, pussas lite, plugga matte, äta middag, åka hem, plugga idrott och nu la grand final: dricka te, äta kanelbulle och läsa ut när jag hör din röst. har ca 40-50 sidor kvar, jag somnade igår. det är så ovärt att läsa när man är trött. som om jag inte är det nu men ändå. imorgon är det en pissdag, np i matte och hem och plugga idrott. sounds fun? nej. nu när jag tänker efter är det här första gången på länge jag tänker vara effektiv, jag är helt slut i kroppen. som en förlamad åsna. måste sova tidigt. förresten påminde oskar mig om att vi hängt ihop mer eller mindre ett år nu. även om vi inte bokstavligt talat hängt ihop i ett år så påverkade vi ju ändå varandra när vi var isär om jag säger så. det är knäppt, tiden går så fort, 365 dagar sådär bara. jaja, nattinatti

Kommentarer
Postat av: madde

365 dagar... love you guys! you two 4-ever


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback