vi tar den långa vägen hem

comviq ligger nere för ovanlighetensskull, jag har ett köttsår på mitt finger, det spöregnar ute, jag är arbetslös men har bokat en resa för 4800 kr, jag har 1 artikel, lite italienskauppgifter, 20 sidor matte och en 1800-tals bok att läsa. men TROTS detta sticker jag inte kniven i ryggen på mig själv. jag gör som riktiga män: bäddar ner mig under täcket, tänker på hur kul jag ska ha i alanya om 8 månader, älskar att jag är ledig imorgon och på fredag, dricker 2 liter chaite och inväntar ph.

se här, jag försöker i alla fall. det är ju nått.

Kommentarer
Postat av: malin

ja inget depp nu. var stolt istället, vi har varit apduktiga denna veckan så vi förtjänar verkligen 4 dagars ledighet nu! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback