i don't know what you've done to me, but i know this much is true: i wanna do bad things with you.

snälla rara alexander skarsgård som eric northman kan du bara gifta dig med mig? skydda mig från varulvar(!) och vara så där sexig och beskyddande. och ha huggtänder och vara stark och bäst. bli arg på alla som säger dumma saker till mig och vrida nacken av dom. jag blir så arg över att sookie väljer tunnhåriga fula bill framför hunken numero uno. välj mig istället!!!!

nog tjatat. i natt åker fidde till grekland. hej ensamheten. det är nästan skrattretande vilka helvetesveckor jag har framför mig. 3 veckor innan jag drar till alanya och bränner mig och blir alldeles kalasfull. skoja. jag ska inte dricka en droppe. dom ringde från jobbet och ställde in imorgon så då ska jag och de 28 graderna umgås hela dagen. förresten har jag ju sparat ut mina ögonbryn i 3 veckor för att noppa dom hos ett proffs. idag insåg jag att jag såg ut som hagrid, jag noppade bort allt som växt ut. tack för tålamodet gud. funderar helt ärligt på att se nya true blood avsnittet igen. ingen kan blamea mig. mitt liv tar officiellt en paus de närmsta veckorna nu. kommer bli en kul blogg det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback