ville bara att du skulle veta.

HEJ. skulle mest säga det. ska strax åka och hämta min kusin med sällskap, dom ska bo här i helgen. så från och med ikväll only english please. dom är från usa nämligen. jag ska va turistguide och vi ska ut och ha kul och gå på julmarknad osv osv. imorn ska det tydligen vara årets pissväder men welcome to sweden liksom. det är så vi rullar, succé. har f.ö 3 romaner á 400 sidor att läsa tills nästa tisdag och torsdag. jag läste äntligen ut den första idag (efter att VARJE gång jag läste nickat till minst 4 gånger, då i sittande läsposition. då förstår ni hur kul den boken var liksom..) och kommer ha 3 dagar på mig med dom andra två haha. lol säger jag bara. snart är det iaf jullov. en tenta ska in ba men sen så. och jul är det snart också. så fint julpynt har jag hemma så ni aaaanar inte. jaja. vi hörs. hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback