ni kommer aldrig ångra det ni aldrig sa.

jag har blivit tokförkyld och det är tråkigt för jag är inne i ett bra träningsflow just nu :( får sådan ångest av att skippa träningen. men hoppas att jag mår bättre imorgon, får gå och lägga mig tidigt ikväll fastän det är paradise hotel.. har varit i skolan idag på en bra och intressant föreläsning (händer i princip aldrig, tycker jag..) och sen legat och läst jane eyre hela eftermiddagen, har iofs läst den förut men det var några år sedan. helt klart en läsvärd klassiker, tips!! jag började försöka sätta upp mina adventsstjärnor i fönstret men gav snabbt upp. jag har inte tålamod för sådant. vet inte riktigt hur jag ska lösa detta faktiskt. imorgon ska jag gå och göra shellack med hanna, sjukt kul ju. bästa med att gå i skolan och inte jobba i restaurang är helt klart nagellacket. nä men nu tar vi nog dagens tredje balja te och lite clementiner så kanske jag får i mig tillräckligt mycket c-vitamin så snoret lägger ner hela täppa-igen-näsan-och-förstöra-hennes-liv-projektet. HEJ! ett tips förresten, nyaste p3dokumentär om barnläkaren, MYCKET lyssnadsvärd(säger man så?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback