slowly drifting.

Hooooola!! Vilka jäkla sommardagar alltså, gör det svårt att vara grinig. Har spenderat typ hela dagen (och gårdagen och i fredags och torsdags osv osv osv.) på balkongen med att plugga, tenta på tisdag så det var bara att köra på. Tråkigt ändå, hade hellre legat och solat hela dagen förstås men jag fick med mig Oskar på en promenad på em. så fick både sol och rörelse på fläsket hehe. På tal om fläsket så började jag och Oskar sex veckor utan godis, läsk, skräpmat, chips osv. och på tisdag har det gått en vecka. Tror inte jag varit utan cola såhär länge nånsin i mitt liv, typ det jag varit mest sugen på nu i helgen. Anledningen till detta är lite oklar från min sida men jag hoppas väl att det ska gynna min träning lite grann. ÅH förresten, jag sprang en mil i torsdags!!!!!! Alltså, trodde aldrig att jag skulle orka, har gjort det typ en gång förut när jag spelade handboll. Så jävla najs känsla alltså att klara en omöjlighet. 

Oskar förhörde mig på tentan men han tyckte det var så tråkigt att han somnade hehe. Får väck honom sen när det är dags för jordgubbar (hade hellre tryckt en påse godis men what to do) och söndagsmys och obligatoriskt hångel i soffan. Hoppas ni haft en fin helg och håll tummarna för mig på tisdag, att jag klarar tentan alltså, men ett E borde jag fan greja!! PUSS

Kommentarer
Postat av: Mallan

Babeeeeeee! Inge chips och cola på min balkong i kvällssolen?? Tänk om tänk rätt hihi. Lycka till på tentan! Ses snaaart <3 <3

2014-04-27 @ 22:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback