Everything comes to an end.

Man lever för helgen och på söndag kväll känns det som man ska dö. Samma visa varje vecka. Och nästan mer kanske när man haft en bra helg som jag lyckades få till denna vecka. I fredags var vi på Il Tempo och åt födelsedagsmiddag för min pappa. God mat och fin restaurang men servicen var sådär. Igår tränade jag och Oskar tillsammans för första gången på flera månader, vi båda dog nästan men det var kul. Sen kom Mimmi, Hannis och Gabbie hit och snackade skit och sen gick vi ut en sväng. Och idag har jag och Oskar sett Wolf of Wallstreet på bio (min röv var bortdomnad i 1 h efteråt) och nyss åt jag frukost till middag vilket är det bästa jag vet <3 Och så känns det ändå som jag ska dö. Upp tidigt imorgon och träna och plugga och sen föreläsning på eftermiddagen. Hata måndagar alltså, spelar ingen roll hur man gör, finns inget bra sätt att tackla dom. Jo typ om man kunde ligga i sängen hela dagen med gott samvete. Men det går ju fan aldrig. Nu ska jag se sista avsnittet Greys säsong 8(!) och sen sova. PUSSGODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback