Because I'm happy

Hej kompisar! Är ju rätt så bra på att glömma bort den här gamla dängan men just nu så fick jag en knäpp. Ligger i morgonrock (ja klockan är 17.53) i soffan och glor hjärndött på tvn - är SÅ trött. Imorse skrev jag min tenta nämligen och på grund av den har jag senaste veckan sovit dåligt och bara försökt trycka in fakta i hjärnan så nu när tentan är över så släppte allt bara, noll hjärnfunktion kvar. Ett svinjobbigt pass på gymmet efter det och sen hamnade jag här. Närmsta två veckorna blir det mycket HP och lite religion, hatar att jag själv satt mig i denna situation alltså men det är bara att plugga på. Förutom det så börjar jag jobba igen på lördag och det kommer mucho lägligt alltså! 

Nu måste jag dessvärre dra på mig paltorna igen då jag, Orre och Virre ska åka och storhandla som de ansvarsfulla, unga, fattiga, (fast ska nog tala för mig själv här..) vuxna vi är. Victor är alltid så snäll och skjutsar runt dom 2 hjonen (mig och Orre) som aldrig får arslet ur vagnen och tar det där jävla körkortet, inte nån av oss. 0 vuxenpoäng där tyvärr. Blir kanske god mat (DONKEN!!!!) på vägen, eller vadå kanske mat, jag är hungrig! Vill fira att tentan är över. Hade jag haft vänner i min klass så hade vi nog gått ut och druckit öl men jag gillar att äta också (no shit). Puss fina, ha en bra helg, fredag tomorrow :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback