vi är dom som ser allt.

Jag och Madde tog tåget ner till Malmö och Malin tors-lör. Det bästa jag gjort på länge, så skönt att bara få skratta och vara och prata ett par dagar. Dessa vänner jag har alltså <3 Igår hade jag en tre dagars bakfylla som satt i sig idag också. Först vaknade jag 06.15 av att min granne fyllde badkaret och sen låg och plaskade? Alltså wtf? Det är så sjukt lyhört här men alltså måndag morgon i badet, komigen. Iofs är denna låt deras absoluta favorit som de spelar minst 1 gång om dagen på högst volym med fetaste basen så är ju inte förvånad om de ska bada i ottan också. Nåväl, därav blev jag tidigt till gymmet där jag svettades som aldrig förr pga. fyrtioelva liter alkohol i kroppen som skulle ut, somnade nästan i skolan på en mördande 3 timmars föreläsning och cravade ris och tomatsås hela dagen så åt ca 1 kg ris och 1 liter tomatsås till middag framför Game of Thrones. Ingen drömdag som ni hör. Har haft ont i magen hela dagen också. I alla fall. Ligger nu och kollar på min favoritkanal Nat Geo Wild och ska gå och lägga mig. Imorgon har jag bestämt att jag ska upp vid sju med Oskar och sen till skolan och plugga hela dagen. Har gjort matlåda till och med. Ris och tomatsås såklart, iofs drömgott. Nu ska jag kolla lite på hemnet som vanligt, går allt som det ska flyttar jag till Helsingborg i höst men mer om det en annan gång. Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback